maanantai 27. tammikuuta 2014

Salmiakkia!






Suositussa sarjassamme Merkittäviä blogipäivityksiä 
katselemme tänään maan alle vievien aukkojen kansia.
 

Kesällä ei useinkaan huomaa näitä salmiakkikuvioita. En minä ainakaan. Jouduin ihailemaan tätä näkyä ohi kulkiessani muutaman kerran, ennen kuin tajusin, miksi nämä kannet näyttävät tällä hetkellä niin valloittavan houkuttelevilta. Lumi.

Tämän huikean huomioni kunniaksi ulos pääsee kasa omakuvia eräältä iloiselta illalta ennen joulua. Heidi oli suihkussa, eikä mulla ollut mitään tekemistä. Olin jo ihaillut kaunista kotia ja kammannut tukan iltaa varten. Netti ei toiminut. Vähemmästäkin teki mieli väännellä naamaa. Onneksi tylsyys ei kestänyt kauaa. Ties mitä kuvia täällä silloin olisi.




Virkeää iltaa!


2 kommenttia:

  1. Kaivonkannet ♥ Sinäkin!
    Ne on ihania. Mä tosin tuijottelen niitä kesäisin. Talvisin keskityn askeltamaan liukastumatta ;)

    Hyvät ilmeet kuvissa, kun oot niin iloisena! Eli hyvin onnistuit itseäsi viihdyttämään!

    VastaaPoista
  2. Pitänee kiinnittää niihin ensi kesänä erityistä huomiota, etteivät luule, että vallan vain talvella mulle kelpaavat. ;)

    Olipa juu hyvä, että joululta ehti kuitenkin olla niitä iloisiakin kuvia. :)

    VastaaPoista

Kiva saada postia. :)